2017. nov 16.

Mohamed Fatima

írta: szucsalfi
Mohamed Fatima

                         Egy ritka jó hangú magyar R&B énekesnő: Fatima

Kalandos életem volt és talán van is. Bár inkább mindig a rock zene és a humor körül mozogtam, de néha más zenei műfaj is megközelített.. Többször volt szerencsém találkozni Mohamed Fatimával is. Ritka jó hangú énekes hölgy. Nekem fura, hogy ilyen hatalmas hanggal, ének tudással érzésem szerint időnként a marginális vonalra tud  szorulni.

Karrierje a Fekete Vonattal indult valamikor 1997-ben. Nem tudom, hogy mi alapján, de engem kértek fel, hogy az akkor készült klipjük statisztáinak válogatásán a próbákat vegyem videóra. Az Almássy téri Művelődési Házban voltak a próbák és a meghallgatások.

Aztán többször voltam vele a C rádióban, ahol vele és Burai Krisztiánnal (Kicsi Nyúl-egy nagyon jó zenész, zeneszerző és énekes) sokat és sokszor beszélgettünk, hát,… sok mindenről. Fatima jelenleg szólista.  Önálló lemeze utoljára 2013-ban jelent meg.

A Mórickában megjelent anyagból kivonatolok. A teljes interjút most a Sztárportréban megnézhetitek. Természetesen az interjú nem friss, úgy 2-3 éve készült, de érdekes, őszinte és kőkemény interjú.

Mohamed Fatima nagyon szereti a keresztény irodalmat.

---"Szeretek olvasni, ez nekem megmaradt gyerekkorom óta. Kerülöm a híreket, nem nézem egyáltalán, ha pedig véletlenül belefutok, akkor próbálom valahogy nem beengedni ezeket a hatásokat."

Az énekesnő az évek alatt sokat változott.

 ---"Amikor 15-16 éves voltam, nem voltam egy pontos ember, aztán idővel rájöttem, hogy milyen érzés, amikor én várok valakire. Azóta nagyon pontos vagyok, mert belülről érzem, hogy a késés megbízhatatlanságot sugall."

Fatima mesél a családjáról, családtagjairól, utazásairól.

---"Sokszor kérdezték az emberek: Mi lett azzal a pénzzel, amit félre kellett volna rakni? Én elutaztam, de nem bánom, mert annál több lettem, azt soha nem vehetik el tőlem. Általában úgy mentem, hogy barátokhoz, vagy testvérekhez, szóval így a komfort zónámon belül mozogtam."

Fatima általában szívesebben barátkozik fiúkkal. Nemrég, a Mennyit ér egy nő című dal felvételein Tóth Verával és Radics Gigivel énekelt együtt, akikkel viszont rögtön baráti összhangra találtak. A dal a Swing című film betétdala. Fatima azt is elmondta, hogy jelenleg egyedülálló, és jól érzi magát, harmóniában van.

---"A mindennapjaimban mindig imádkozni szoktam, nekem ez fontos, mozgatórugója az életemnek, harmóniában vagyok Istennel és magammal."

 

Egy dal, melyet Fatima Burai Krisztiánnal közösen ad elő. Címe ott leszek. 

 

sztarportremohamedfatima1-1-1.jpg

Szólj hozzá

Fatima Mohamed Fatima magyar R&B Burai Krisztián Kicsi Nyúl