2019. júl 24.

írta: szucsalfi

Thaiföld.

Szubjektív benyomások, érzések Thaiföldről

Talán ma már mondhatom második hazámnak, hisz itt élek úgy 10 éve, de előtte is itt voltam folyamatosan fél éveket is.
Most csapongok egy kicsit. Vegyesen osztok meg fotókat.
Láthattok képeket az első utamról és láthattok tegnap készült képeket is.  Úgy gondoltam, hogy a mai posztomban inkább a a fotókat kommentálom.

Első utam 1994-ben. A fotón a Bangkokhoz viszonylag közeli úszó piacot láthatjátok. Busszal hoznak ide és át kell szállnunk kis hajókra és a csatornákon száguldunk a piachoz.

Ez is 1994 - es fotó. A Kwai folyó melletti piacon gyerekek és szüleik faragnak szebbnél szebb portékákat.

Minden helyen és minden országban vannak bolondok. legalább is a köznyelv szerint. A Kwai folyóhoz vezető utunk során láttuk ezt a táncoló, hadonászó, mutogató emberkét.

Egy szép épület Kanchanaburiban

Háborús emlék. Bomba bomba bomba szexbomba, juthatna eszembe a sláger szövege, de a bomba itt most tragikus sorsokra emlékeztet.

A bomba annyira fontos, főleg itt a Kwai folyóhoz közel, hogy kell vele egy közös fotó, nehogy megsértődjön.

Egy kis templom Kanchanaburiban 1994 - ben

A Kwai folyóhoz menve, megálltunk a Király Fafaragó műhelynél, ahol szebbnél szebb faragások láthatók és megvásárolhatók.

A fotók folytatódnak a termék bemutatása után

Zöldségspagetti készítő
--Ez a konyhai munkát kisegítő szerkezet a vegásoknak biztos, hogy nagy öröm. De valószínű, hogy a salátákért rajongóknak is, és talán minden főzni szerető embernek megtetszik. Iszonyatos küszködéssel lehet a zöldségekből ilyen szépen csíkozott és egyenletes hasábokat szeletelni, még az is lehet, hogy kézzel nem is sikerül.

-A Veggetti Spiral Vegetable Slicer azonban pillanatok alatt spagetti formára szeleteli az erre hajlandó növényeket.

-Tökéletes méretű finom, nyers szénhidrát mentes “spagettit” nyerhetünk. Ez a sokoldalú konyhai eszköz, mint látjuk spagetti formájú “tésztát” készít a krumpliból, a cukkiniből, a tökből, a sárgarépából, uborkából és még az Isten sem tudja, hogy miből.

-A cukkini például sikít örömében, ha így szeleteljük. Nagyon élvezi ezt a mintát. Elárulok egy titkot. Akár "Mákos cukkinit" is készíthetünk így. Úgy kell elkészíteni, mint a hagyományos "Mákos tésztát". Én kipróbáltam és így elkészítve is igen csak zamatos lesz ez az étel.

-A spirál szeletelő kettős rozsdamentes acél pengével került forgalomba, mely által vastag vagy vékony tészta szálakat készíthetünk.

-Szerintem remek ajándék minden főzni szerető embernek.
Ára: 5100 forint körül ($ 17.55)

Egyéb termékek:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...................................................................................................................................................

Indulás az úszó piacról a Kwai folyó felé 1994-ben

Egy kis thai rock zene ízesítőként.

GETSUNOVA:แตกต่างเหมือนกัน (Official MV)

29 351 966 megtekintés

Az úszó piachoz vezető csatorna

Nagyon romantikus így menni. Néha becsap a víz, hisz a sofőrök nem épp visszafogottak. De hogy romantikus, az biztos.
 Az úszópiac egyik árusa

A Don Mueang-i (vagyis a régi repülőtér) repülőtér. Imádtam a hangulatát. Amikor kiléptünk a reptérről, megcsapott bennünket egy egész egyedi, sehol máshol nem érezhető levegőkeverék szaga (illata). És azután arra vágytunk, hogy minél előbb érezzük újra és visszatértünk.

Gyümölcs és zöldség bolt Pattaján a Walking Streeten

2000. Indra Regent szálló. Engem elvarázsolt. Mindig visszavágyok ide. Azok a svédasztalos reggelik, feledhetetlenek. A háttérben az akkor ép hogy felépült óriás toronyház.

2002. Royal Cliff szálló tengerpartja. Egy kis kókuszlé jót tesz a gyomornak.

Paradox:ท่ามกลาง ๛

2011. A Soi Buchao piac eső után. Balra van a Benjamit Coffee.

2011. Eső után. A háttérben ép hogy látszik a Benjamit kávézó

2011. Eső után a Pad Thai utcában.

Szólj hozzá

utazás nyaralás fotók úszó piac Thaiföld Pattaya Kanchanaburi Kwai folyó thai rock zene Zöldség spagetti készítő Getsunova group Indra Regent Hotel Royal Cliff Hotel Paradox group Benjamit kávézó Pattaján Gaffee Espresso kávézó Pattaján