2018. nov 15.

Örök nyár

írta: szucsalfi
Örök nyár

                                Az örök nyár.
 
Sokan télen fázósan összegömbölyödnek és arra vágynak, hogy valami jó kis trópusi tengerparton ücsöröghessenek, lógassák a lábukat a tengerben.
 
Aztán van akinek megadatik ez, van akinek nem. Én mertem nagyot álmodni. És ha valaki valamit nagyon akar, nagyot álmodik, akkor az állítólag megvalósul. Nekem egy része sikerült. Sajnos a másik nagy vágyam, hogy én nyerjem meg az amerikai "Power Ball" lottó telitalálatát, az nem jött be, nem álmodtam elég nagyot.
 
De Thaiföld legalább bejött.
 
Néhány szép Koh Lan szigeten és Pattaján készült fotót osztok meg veletek. Külön felhívva a figyelmeteket a gyönyörű kagylókra, melyek megvásárolva örök lomok és porgyűjtők maradnak a lakásban.
A fotók alatt van egy link, amit megnyitva gyönyörű thai dallamokat hallgathattok.
Apropó, van egy másik blogom is, amin jóval több anyag van: http://szucsfredi.blogspot.com
 

Fülbemászó thai relaxáló zenét is megosztok veletek. Ha hallgatjátok, gondoljatok Thaiföldre, a thai természeti szépségekre, a thai mosolygós emberekre és arra, hogy bármi módon, akár mint  bakancslista, kijöttök ide egyszer nyaralni.

Szólj hozzá

utazás álom nyár nyaralás Thaiföld Pattaja