2018. aug 27.

Anarchy Gyöngyösön (Retró)

írta: szucsalfi
Anarchy Gyöngyösön (Retró)

Anarchy - Hungarian Hardcore Band (Retro)


                                                   Anarchy Gyöngyösön.
 
Ismét régi dokumentumokat osztok meg veletek, drága rock rajongók. Alább az Anarchy együttes néhány levelét láthatjátok. És egy fotót is előkerítettem, de bevallom őszintén, hogy nem biztos, hogy ők azok, bár az ő nevük szerepelt rajta. Ha nem ők, akkor úgy is lesznek tiltakozások, és majd javítom.
 
Az egyik levelet nekem írták a Garázs magazinba, a másikat a Ferónak a rádiós Garázsnak. Mivel a leveleket én kezeltem, így az is nálam kötött ki. 1989-1990-es levelek. A zenéjüket Feró bizton tudom, hogy beszerkesztette.
 
Az Anarchy egy jó kis hardcore együttes volt. Gyöngyösiek. Sajnos kevés dokumentációk vannak róluk, az interneten és a Youtuben meg szinte semmi. Gondolom talán ez a megosztás is hozzá járul ahhoz, hogy nevük ne kerüljön a teljes feledés süllyesztőjébe.
 
Kazettát is küldtek, de sajnos, amikor néhány évvel ezelőtt digitalizálni akartam, már nem lehetett, nagyon nyúlott. Bízok benne, hogy ha eljut ez a kis szösszenet hozzájuk, akkor ha nekik talán van felvételük az Anarchy-tól, akkor feltöltenek egy videót. Ámen!
 




 

Szólj hozzá

hardcore Anarchy Gyöngyös