2018. aug 31.

Bitcoin Bistro Pattaján

írta: szucsalfi
Bitcoin Bistro Pattaján

                                Bitcoin Bistro in Pattaya


Bitcoin Bisztró Pattaján
 
Addres (Cím): 216/70 Moo 10, Soi 17, Sophon Market, Banglamung, Chonburi, Pattaja 20150
 
T.: 095 124 6103
 
Open every day (Nyitva minden nap)
 
Sokat csavargok. Egy ilyen menő manó napon tévedtem be egy olyan utcába, illetve közbe, ahol egy szokatlan nevű kávézó étterembe botlottam. Sajátságos neve volt: BITCOIN BISTRO.
 
Nyughatatlan vérem nem hagyta, hogy ne menjek be. Aranyos, kedves és viszonylag olcsó helyre találtam. Tetszett a belső dizájnja is.
 
Én nagy kávés vagyok és már túl voltam a Benjamit kávézón, ahol a világ legjobb 'Hot Mokka' kávéját ittam, majd öblítésként még lehúztam egy presszó kávét is. Úgy gondoltam, hogy ha bele halok is, de még egy presszó kávét akkor is megiszok itt.
 
És úgy is tettem. Leültem, szétnéztem. Rajtam kivül négyen ültek benn és velem  együtt révedtek a semmibe. Kétfős személyzet segítette, hogy jól érezzük benn magunkat, egy hölgy és egy pincér fiú. 
 
Kirendeltem a kávét és felkészültem a legrosszabra, vagyis arra, hogy ihatatlan lesz. De tévedtem, nem volt rossz. A legjobb sem volt, de a lényeg, hogy a presszó kávéjuk iható.
 
Ezt azért emelem ki, mert Pattyán két helyen ittam már olyan rossz presszó kávét is, ami szerintem a világ legrosszabb kávéja titulust érdemelné ki, ha lenne ilyen verseny. 
 
Ma már csak akkor megyek erre a két helyre, ha önszenvedni van kedvem. Persze ha ebben társam akadna, akkor ha Pattajára jönnek nyaralni, akkor azoknak megadom a nevet, címet,
 
Sőt, ha akarják, akkor el megyek velük, mert önszenvedni talán jobb társaságban, mint egyedül.
 
De,…. visszatérve, a 2018 februárjában megnyílt Bitcoin Biszto jó és érdemes kipróbálni. Nekem nincs bitcoinom, így hát bhattal fizettem. 
 
De egy ideje a TuCom árúházban, a Pattaya Thai utcában látok bitcoin automatát. Lassan bele kéne vágnom ebbe a bitcoin dologba is...
 
A térképen egy csúnya pöttyel jelöltem be a helyet.
 














Néhány dal a bitcoinról:

Remy: Bitcoin Billionaire

The Bitcoin: Bubble

$teven Cannon: Bitcoin (ft.Larry June)

Cryptocurrency: Bitcoin Song


és ha már Thaiföld és Pattaya, akkor jöjjön egy nagy sláger is: Pattaya, Pattya

Szólj hozzá

bitcoin Thailand Pattaya Bitcoin Bistro