2017. nov 17.

Berlin

írta: szucsalfi
Berlin

                                 Szerelmetes városom: Berlin.

Berlin nekem az egyik szerelmetes városom. Sokszor és sokat csavarogtam ott és jó pár nagy szabású rendezvényen is rész vettem. A berlini kiruccanásaim lagnagyobb segítője Terry Black volt. Amikor mentem mindig ide adta az egyik lakását. És most figyeljetek: ingyen és bérmentve és a hűtőt folymatosan tele rakta ételekkel. Így aztán volt időm Berlint megcsodálni.

Sok helyre eljutottam, még a berlini városháza kultúrális csoportjához is. Terry mutatott be nekik, meg még sok igen ismert embernek. Hozzá kell tennem, ha egy bizonyos napon nem késett volna a budapestről érkező távolsági busz, akkor egy rendezvényen még Helmuth Kohlnak és feleségének is bemutatott volna. Őket lekéstem, de bemutatott az akori NATO főtitkár feleségének, akinek többször lehettem a baráti társaságában. Felejthetetlen élmény volt. De ennyit a dicsekvésből.

Berlin egy eleven élő világváros. Tele, tele, mindennel. Imádtam és imádnám. Kedvencem az egyik török kávézó volt, olyan jó reggelit talán életemben soha sehol nem ettem, mint ott. Azóta is emlegetem.

Sok sok kalandom volt Berlinben és Németországban. Mivel a városról nagyon sok fotóm van, így egy részét el fogom mesélni, majd, majd egyszer.

Most egy olyan eseményről mutatok fotókat, amikre bármelyikőtök bármikor részt venne. Egy kiállítás és vásár fotóit látjátok. Ez a kiállítás olyan emberek tevékenységét mutatta be, akiknek nem szokványos munkájuk van. Ennek a tevékenységnek a gyümölcsét általában csak tizennyolc éven felüliek élvezhetik.  Ezeket a dolgokat kénytelen vagyok virágnyelven megfogalmazni. Bizonyos szavakat nem merek leírni, mivel a Facebook havonta tilt és figyelmeztet. Erősen vigyáz az erkölcsötökre, vagy az enyémre? Fene sem tudja. 

Hiszitek, vagy nem, de a fotókon van egy gyönyörű magyar hölgy, aki nagy EDDA és Beatrice rajongó (volt?). Művészneve: Sandy. Amerikában igen nagy karriert futott be.

Berlin néven van egy ismert pop-rock együttes is. Egy dalt hallgassatok meg tőlük

 

berlin_untitled-225121-1.jpg

berlin_1untitled-11123411.jpg

berlin_1untitled-9123451.jpg

berlin_1untitled-1112311.jpg

berlin_1untitled-912341.jpg

berlin_1untitled-31235-1.jpg

berlin_1untitled-31231-1.jpg

berlin_1untitled-11121-1-1.jpg

berlin_1untitled-9121.jpg

berlin_1untitled-3121.jpg

berlin_1untitled-911.jpg

berlin_1untitled-311.jpg

berlin_1untitled-17-123451.jpg

berlin_1untitled1.jpg

Szólj hozzá

Berlin Égerházi Zsanett Terry Black Szűcs Alfréd Vénus Erotika Kiállítás- és Vásár Helen Duval