2017. okt 16.

Music TV Hungary (MTV Hungary)

írta: szucsalfi
Music TV Hungary (MTV Hungary)

                                                  Zene, zene, zene 

     Szenzációs és hihetetlen volt a hír. Az MTV elindítja magyar nyelvű programját. Nagy volt a várakozás. Végre egy TV, ami magyar rock zenét is fog játszani. A nagyokat, a legendákat, Omegát, Illést, Beatricét, Mobilt és sorolhatnám. Az ég felé emeltük tekintetünket és úgy mondtuk, hogy végre. Mégis érdemes volt Európához csatlakoznunk. Mint koldus a mannát, úgy vártuk ezt a napot.

 

     És eljött 2007. 11. 12. Nem biztos hogy jól emlékszem a dátumra. Ez a nap volt a megváltás napja. Rock zenei TV indul. Ez a nap volt az, amikor hivatalosan bejelentették, hogy gyerekek, a közeljövőben indulunk. Dagadó keblekkel indultam a sajtótájékoztatóra, ami a vár lankáin található sörözőben volt. Ráadásul kaptam meghívót. Büszkén lépdeltem be a bejáraton, amikor meglátott Winkler Robi. Ég felé tartotta a tekintetét mintha Istenhez fohászkodna és odajött hozzám és rám ripakodott: - Te meg mit keresel itt! Hátra néztem, hogy ezt biztos, hogy nekem mondja, hisz régóta ismerjük egymás és napi vendég volt nálunk a  Fekete Lyukban és állandóan az irodánkban ült, onnan telefonált, onnan intézte az ügyes bajos dolgait. De senki nem volt mögöttem. Azt hittem, hogy a biztonságiakkal kivezettet. Elég félénk vagyok. Remegve mutattam neki a meghívómat. Megnézte és kifakadt:-de hát neked ki küldte ezt a meghívót. Hát ennyire modortalan azért még nem sok ember volt velem. Belegondoltam, hogy amíg a Fekete Lyukban volt a székhelyünk, az irodánk, mit hízelgett ott nekünk. Sokszor szinte kisajátította az irodát. Megdöbbentem, hogy tud egy kukacból ilyen vipera lenni. Nem haragudtam rá, csak csodálkoztam. Végül is nem zavart ki, benn  hagyott. Félnie tőlem meg nem kellett volna, hisz én biztos, hogy nem túrtam volna ki a műsorvezetői titulusából. Eleve selypítek, pösze vagyok és még kis millió más hibám van.

     Megláttam Nemes Nagy Pétert és Hegedűs Pistit, hozzájuk telepedtem le. A meghívottak gyűltek, gyűltek, de nem sokan voltunk. És egyszer csak elindult a sajtótájékoztató. Az indulás fontosságát mutatta, hogy ez alkalomra hazánkba érkezett az amerikai és az európai góré és bő beszéddel tájékoztattak bennünket a terveikről. Annyira nem derült ki szavukból, hogy a hard és a heavy metalt szeretnék és esetleg tervbe lenne véve minden műfajú magyar rock zene sugárzása, ahogy a szavaiból kivettem, inkább a kezdő fiataloknak adnak majd alkalmat, hogy sztárok legyenek. És kihangsúlyozták, hogy majd meglátjuk, nagyon jó és nagyon fiatalos TV-t fognak csinálni. Be is mutatták az erre alkalmas három leendő műsorvezetőjüket. Kovács Ákost, Winkler Robit és Erdélyi "Superman" Zsoltot. Így rájuk nézve azért nem volt bizalomkeltő ez a három úr, hisz nem sok közük volt a rock-hoz, ha úgy nézem még az általam amúgy tisztelt Kovács Ákosnak sem. Na, mondom, te Frédi, ebből nem lesz rock adó. (nem is lett). Lezajlottak a protokoll dumák és a nagy amerikai góré bejelentette, hogy este parti lesz és az itt lévő újságírókat meghívják az esti bulira is, ahová a legnagyobb magyar rock sztárok is meg vannak híva. Na mondom, megyek oda is, de mit szól ehhez majd a Winkler Robi.

 

     (Elnézést kérek a Robitól, hogy ezt megírtam, de ennyi visszajárt. Amúgy szeretem őt, jó fej. A Fekete Lyukban agyon hülyéskedtük magunkat. Csak most gondolom a hirtelen jött hatalmi arrogancia elkapta. Nem tudta jól kezelni. De talán nem sokra rá kigyógyult belőle. Most autós műsort vezet és ez jól is áll neki. Ez a szakmája, nem a rock zene. És a műsoruk, az autós műsoruk profi műsorrá nőtte ki magát).

És itt megszakítom a beszámolóm első részét,  és az esti történéseket legközelebb fogjátok megtudni. De azért egy fotót posztolok róla. Szegény kismalac sül, csak sül, hogy a mi hedonista életünket kielégítse.

Húúú, megint de jót meséltem. Lassan Grimm tényleg megirigyelheti.

 

legut12_170.jpg

legut12_176.jpg

legut12_1782-1.jpg

Szólj hozzá

Ákos Winkler Róbert MTV Hungary Hegedűs István Nemes Nagy Péter Music TV Hungary